Vill du komma i kontakt med vår marknadsavdelning ring eller mejla oss.

08-55 113 100
marknad@wisetalk.se

Vill du komma i kontakt med vår produktsupport ring eller mejla oss.

08-55 113 113
support@wisetalk.se

Supporten är öppen vardagar mellan 9-17 med stängt för lunch 12-13.

För teknisk support såsom t ex nyinstallation av Visidatabas, Visiweb, Mix eller SQL-serverrelaterade frågor ring 08-55 113 114.
Produkt- och teknisk support

Produktsupport 08-55 113 113, support@wisetalk.se

Att snabbt få kompetent hjälp när man använder något av våra system är bland det viktigaste i vårt erbjudande. Vår support består IFU certifierade medarbetare som har lång erfarenhet inom försäkringsbranschen.

Har du allmänna frågor kring hur våra system fungerar eller har du kört fast i en specifik funktion som gör att du inte kommer vidare med en utredning? Kontakta supporten, ring eller maila, så hjälper vi dig omgående.

Via Produktsupporten får du hjälp med det mesta som rör Wisetalk, Visi samt Closetalk.

 

Onlinesupport

Vid mera komplicerade ärenden har vi möjlighet att koppla upp oss mot din dator med hjälp av fjärrstyrningsprogrammet Teamviewer.

Följ nedanstående instruktioner om du vill förbereda dig inför samtalet. Arbetar du via fjärrskrivbord i Terminal Server/Citrix miljö? Tänk på att du måste minimera Citrix/terminal server och köra Teamviewer via ditt eget skrivbord.

  • Klicka på länk för Teamviewer och välj alternativet "Kör".

  • Välj "Kör" igen om du på nytt uppmanas köra programmet.

  • Ange sedan id-nummer samt lösenord som visas på skärmen till supporten.

 

Teknisk support 08-55 113 113

Boka tid hos vår tekniker om du behöver hjälp med installation av Visidatabas, Visiwebb, Visi Mix, SQL-server relaterade frågor eller om du behöver felsökning av dessa.

Teknisk support debiteras löpande per påbörjad halvtimme.